21.12.2021.
BENU Aptieka – klientu apkalpošanas līderis Latvijā
21.12.2021.
BENU Aptieka ir atzīta par klientu apkalpošanas kvalitātes līderi Latvijā, starp visiem aptieku tīkliem uzrādot augstākos klientu apkalpošanas kvalitātes rādītājus, secināts uzņēmuma Dive veiktajā pētījumā par 2021. gadu. BENU Aptieka ir izpildījusi 90,6% pētījumā noteikto kvalitātes kritēriju, kas ļauj ne vien ievērojami apsteigt galvenos konkurentus, bet arī iegūt augstākos klientu apkalpošanas kvalitātes rādītājus Baltijā BENU Aptiekas tīklā.
“Farmācija ir viena no jomām, kur augsta klientu apkalpošanas kvalitāte ir sevišķi būtiska. Svarīgas ir ne vien farmaceitu profesionālās zināšanas, bet arī laipnība, atsaucība un spēja iedziļināties katra klienta vajadzībās, kā arī uzņēmuma nepārtraukta virzīšanās jaunu inovāciju un digitālo risinājumu ieviešanā. Tādēļ esam patiesi gandarīti, ka starp visiem aptieku tīkliem Latvijā saviem klientiem spējam sniegt vislabāko klientu apkalpošanas pieredzi. Tas apliecina, ka mūsu mērķtiecīgi ieguldītais darbs farmaceitu profesionālās tālākizglītības jomā, lojalitātes programmas attīstībā, klientu apkalpošanas standartu paaugstināšanā un inovāciju ieviešanā sniedz augstvērtīgus rezultātus un ļauj vēl vairāk nostiprināt klientu uzticību. Īpašu paldies saku mūsu zinošajiem un profesionālajiem farmaceitiem, kuri arī sarežģītajos pandēmijas apstākļos ir mērķtiecīgi un ar misijas apziņu turpinājuši rūpēties par klientu veselību un labsajūtu!” uzsver BENU Aptieka Latvija direktore Anete Rožkalna.
Salīdzinājumā ar 2020. gada pētījuma rezultātiem pērn klientu apkalpošanas kvalitāte kopumā uzlabojusies visā nozarē, tomēr vislielākais kāpums gada griezumā bijis tieši BENU Aptiekai – kopējā klientu apkalpošanas kvalitāte uzlabojusies par vairāk nekā 9%.
Līdztekus ļoti augstai vispārējai klientu apkalpošanas kvalitātei BENU Aptieka Latvija saņēma 100% novērtējumu par farmaceitu pieklājību un klientu apkalpošanas prasmēm, kas ievērojami pārsniedza nozares vidējos rādītājus gan Latvijā, gan Baltijā kopumā. Tāpat augstus rezultātus BENU Aptieka Latvija ieguva par farmaceitu skaidrojošo darbu, kas ietver visu klienta simptomu noskaidrošanu, atbilstoša risinājuma piedāvāšanu, profilaktisko pasākumu skaidrošanu un veselības padomu sniegšanu.
DIVE TOP3 ir klientu apkalpošanas kvalitātes salīdzināšanas instruments, kas tiek pielietots, veicot pētījumus gan Baltijā, gan Polijā. Pētījumi tiek veikti, izmantojot slepenā pircēja metodi. Slepenie vērtētāji izmanto standartizētu anketu, kurā bez atbildes vērtējuma tiek iesniegti arī paplašināti komentāri, kas pamato atbildi. Vērtējumā tiek ietverti tādi aspekti kā aptiekas vide, farmaceitu āriene, klientu apkalpošanas prasmes un citi. Pētījums veikts 2021. gada oktobrī un novembrī.